Зробити замовлення

Організація процесів ремонту

organizacija-procesiv-remontu

Ремонт квартири з професійної точки зору це багаторівнева систематизація ряду процесів, операцій і дій в єдиний взаємозалежний механізм. Процес ремонту для компанії Комфорт делюкс при багаторазовому здійсненні його протягом багатьох років, стає логічним ланцюжком поступового вирішення багатьох питань, результати яких призводять до необхідних клієнту цілей. Причому не важливо, якої складності проводиться ремонт, організація його структурної основи практично завжди однакова. Організація процесів ремонту складається з взаємного сполучного п’яти основних напрямків, організація яких і впливає на кінцевий результат ремонту. Так само, крім організації, ще необхідно проводити здійснення контролю належного виконання всіх організаційних процесів та його складових на кожному певному етапі ремонту. Оскільки від своєчасного проведення аналізу відповідності кожної дії наміченій меті і виділеним ресурсам і залежатиме кінцевий результат створення інтер’єру.

Що є організаційною складовою ремонту?

Організація процесів ремонту складається з таких напрямків: здійснення послідовної роботи майстрів, забезпечення роботи фахівців необхідними будівельними матеріалами, виконання підбору і комплектації об’єкта оздоблювальними матеріалами, меблями та обладнанням, а так само створення паралельного зв’язку з роботою субпідрядних організацій, постачальників товарів та суміжних послуг. До цих процесів необхідно ще додати супровід дизайн проекту, від цього буде залежати точність його реалізації відповідно до задумки його автором. Варто відзначити, що всі процеси ремонту завжди здійснюються одночасно, а їх організація проводиться одночасно у всіх напрямках. Будь-який напрямок, що залишився без уваги і контролю, завжди виллється в процесі ремонту не в кращу сторону і зможе зупинити роботу інших напрямків на тривалий термін. А в цілому від грамотної організації всіх процесів ремонту буде залежати: чи буде він якісним, чи буде співвіднесений з планованим бюджетом, чи буде він відповідати естетичним побажанням і смаковим уподобанням, чи буде складатися з передбачуваних дизайн проектом комплектуючих, і чи буде витрачено той час, який виділено на його проведення. Покладатися на самоорганізацію і самоконтроль в такій справі як ремонт не варто, без правильної i методичної організації всіх його процесів на належному рівні, він буде витікати не з найкращими для клієнта наслідками.

Організація роботи майстрів.

Організація роботи майстрів виражається такими характеристиками як: залучення на різні види робіт майстрів вузької спеціалізації, вказівки і уточнення напрямку їх роботи відповідно до намічених планів, здійснення взаємозалежної послідовності виконання ними робіт, звернення уваги їх роботи на деталі. А так само контролю виконання ними спланованих, скоординованих і покрокових дій, дотримання ними технічних вимог і встановлених норм, прямування виконаної ними роботи високій якості. Причому робота не виконується всіма майстрами одночасно. Майстри різних спеціальностей залучаються у всьому загальному періоді проведення ремонту, на відповідному етапі. Де кожен майстер несе відповідальність за виконану тільки їм роботу, а робота наступного майстра буде залежати від якості роботи попереднього. Несвоєчасне відхилення від проекту, виявлення похибок в роботі на певному етапі, або відіб’ється на якості в наступному етапі, при роботі наступного майстра, або в гіршому випадку в кінці ремонту, коли вже буде дуже складно щось виправити. Організація роботи майстрів входить до компетенції роботи виконроба компанії Комфорт делюкс при проведенні ремонту. Вартість організації та контролю робіт входить у вартість ремонтно-оздоблювальних робіт.

Організація закупівлі будівельних матеріалів.

Закупівля будівельних матеріалів характеризується в наступному: точне визначення фактичної кількості необхідних матеріалів для поточного етапу роботи майстрів, вибір постачальника необхідних будівельних матеріалів для різних видів робіт, за точними назвами найменувань матеріалів, перевірених у роботі майстрів, визначення наявності та кількості необхідного будматеріалу. Моніторинг цін вибраної продукції, співвіднесення їх з планованим бюджетом, придбання будівельних матеріалів в магазині або на складі постачальника, оформлення доставки. Контроль кількості і якості будівельних матеріалів при доставці на об’єкт. А так само контроль і передчасне виявлення відсутності будівельних матеріалів для роботи майстрів. Оскільки, як правило, самі майстри про відсутність матеріалу повідомляють за фактом, коли їм нічим буде виконувати роботу. На організацію процесу окремої частини закупівлі та доставки будівельного матеріалу, йде мінімум один день, тому без своєчасного контролю наявності матеріалів, як мінімум на один день в кожному етапі може зупинятися ремонт. Закупівля будівельних матеріалів в нашій компанії входить у вартість ремонтно-оздоблювальних робіт.

Організація комплектації об'єкта оздоблювальними матеріалами.

Комплектація об’єкта оздоблювальними матеріалами, меблями та обладнанням здійснюється таким чином: в залежності від типу розробки проекту, необхідно спочатку вибирати необхідні в певний період комплектуючі, а потім проводити операції з їх придбання та доставки на об’єкт. При підборі необхідних комплектуючих проводиться вибір постачальників, у яких здійснюється вибір необхідної продукції, за критеріями, обумовленими дизайн проектом. Такими критеріями будуть: габарити і обсяги, кольори і текстури, моделі та колекції, фабрики і ціна, наявність або замовлення, а так само багато інших параметрів, що впливають на відповідність дизайн проекту і наміченим планам. На основі вибору відповідних товарів, здійснюється комплектація. При виконанні комплектації по кожній позиції товару, що купується, на кожному етапі закупівлі, з кожним постачальником, або виробником, в кожному магазині або салоні завжди проводяться певні заходи. Так, це – визначення умов купівлі продукції, строків постачання, уточнення деталей купівлі, можливе укладання договору на постачання, формування замовлення, його оплата, оформлення доставки і прийом продукції на об’єкті. Приймаючи комплектуючі на об’єкті необхідно контролювати цілісність продукції, відповідність вибору і кількості оплаченої продукції, у співвідношенні з доставленою продукцією. У разі замовного товару, відслідковувати встановлені рамки постачання, дотримання умов договору, при отриманні замовленої продукції ретельно перевіряти всі деталі, оскільки такі товари не підлягають заміні або поверненню. Організація підбору оздоблювальних матеріалів, меблів та обладнання, а так само комплектація об’єкта при виконанні ремонту нашою фірмою відбувається або замовником самостійно, або на умовах оплати даних видів послуг.

Організація роботи субпідрядних організацій і взаємозв'язок з постачальниками.

Взаємозв’язок з контрагентами, постачальниками та виробниками товарів, послуг полягає в наступному: вибір або замовлення по необхідним критеріям у відповідних постачальників необхідних конструкцій, обладнання, корпусних меблів, надання їм всієї необхідної технічної інформації, опрацювання технічних завдань, уточнення всіх технічних і фактичних деталей, згідно розробленого дизайн проекту. Укладання з субпідрядними організаціями договорів, передоплата і пост оплата товарів , що поставляються ними і послуг, контроль якості продукції, контроль якості збірки, установки, виконання термінів та інших зобов’язань, щодо укладених з ними договорів. Це відноситься до постачальників, виробників, а так само їх представників – монтажників і збирачів: кондиціонерів і вентиляції, вікон і дверей, сходів, систем охорони і зв’язку, виробів з дерева, скла і мармуру, шаф і кухонь, а так само багатьох інших. Організація поставок продукції та виконання супутніх робіт субпідрядниками під час здійснення ремонту компанією Комфорт делюкс відбувається або замовником самостійно, або на умовах оплати послуги комплектації об’єкта.

Допомога в реалізації проекту, внесення коригувань.

Супровід реалізації дизайн проекту ґрунтується на таких діях і заходах: роз’яснення майбутнього завдання будівельникам, позначення важливих параметрів, які впливають на правильність і технічні умови реалізації задуманого, консультації будівельників під час проведення ремонту щодо ситуацій, що складаються або визначення гранично допустимих відхилень, що не роблять впливу на заплановані цілі . Внесення обов’язкових коригувань у креслення після завершення чорнових і підготовчих робіт, що впливають на наступні замовлення матеріалів, виробів, конструкції, обладнання, меблів. Контроль дотримання будівельниками всіх умов дизайн проекту, а так само допомогу замовнику при здійсненні підбору і купівлі комплектуючих, визначення відповідних відтінків, кольорів, текстур і фактур матеріалів. Авторський супровід здійснюється протягом усього процесу ремонту житлового об’єкта, за умови оплати даної послуги замовником.

Організація та контроль процесів ремонту за допомогою фахівців.

Оцінювати організацію процесів створення інтер’єру, а так само пильний контроль над всіма діями під час проведення ремонту, слід в повному обсязі розуміння всіх складових напрямків. Раціональний розподіл часу при правильній організації ремонтно-оздоблювальних робіт, а так само передача відповідальності організації ремонту представникам компанії Комфорт делюкс, дозволить домогтися високої якості ремонту і реалізації дизайн проекту на найвищому рівні. Звільняючи свій час, ви дозволите собі в міру насолодитися процесом ремонту з самого початку і до повного його завершення. Довіряючи окремі напрями організації ремонту компанії Комфорт делюкс, які не входять в обов’язкові, ви зможете отримати практично повну незалежність від усього процесу ремонту, у вашій компетенції залишиться тільки управління, координація дій і прийняття основоположних рішень. Ремонт вашої житлової нерухомості вам здасться справжнім святом, радістю спочатку нового життя і з новими можливостями.

Організація процесів ремонту 5.00/5 1 голос(ов)
asdasd